dinsdag 24 januari 2012

got milk?


Mijn kindjes zijn borstvoedingskindjes.
Grote pruts natuurlijk niet meer
tandjes en borstvoeding
ik dacht het niet.
En die kindjes van mij,
die weten wat lekker is...
...en zijn niet te beroerd ernaar te vragen.

Het begon al bij vriendinnetje C.


Een blik  had, toen kleine,grote pruts nodig om zich vervolgens een kwartslag te draaien en 
zichzelf te bedienen.
Waarbij ik met schaamrood op de wangen de pruts terugnam.
Dit was namelijk op haar diploma uitreiking
Vriendinnetje C. kon er gelukkig wel om lachen.

En dit weekend bij vriendinnetje K.
staarde kleine pruts zich een ongeluk op deze.


Je zag haar denken MELK! en VEEEEL!
slecht een klein beetje geobsedeerd die kindjes van mij.

Maar ze zullen het met deze moeten stellen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten