woensdag 29 september 2010

Prutskes

september 2012:

Grote pruts kurkdroog tegen vriendinnetje ,dat gieberend een mond vol kaas liet zien, aan tafel:"Dat is gewoon KEI nie grappig".


juni 2012:
kleine pruts:
kabbbekabbekabbe (de hele dag)

Geniepig de knuffel van grote pruts wegpakken en het met een vettige lach op een 'lope' zetten.

Sinds de dvd van knofje in huis is:

Ik lust dat niet daar krijg je groene tanden van!
(tot ik eens spinazie aan mijn tanden smeerdeen graauwl deed)
Ik wil niet slapen,van slapen word je moe!

maart 2012:
(hoorde dit tijdens het afwassen en kreeg geweldig de slappe lach)

Nee Dora,dat doe ik niet!
Dora,ik zei NIET!
Stop daarmee Dora!
Ik ga dat niet zeggen!
Nee  Dora,ik vond nieks leuk...en jij bent ook stom!


juli 2011:

is de baby aan het stampen?
Ik: nee ik denk dat ze slaapt.
Met een tuutje?
ik:Nee bah, baby's hebben geen tutje in de buik.
Met een beertje dan.


April 2011:

Ik wil ook een pistolientje (pistoletje)

maart 2011:

kijk papa een hond,
hond heeft staart.
Papa heeft ook een staart (doordenker ;) )...ikke niet.

nee NEE nee neewel
Nee NEE Neewel NIET!!!! x 1000
en dan af en toe als je zelf nee zegt: JAWEL! Da mag wel!

Jij bent mijn mama.
ik ben jou mama.
ja
en ik ben heel blij dat ik jou mama ben
Ja, ik ook blij.
slik..

Nee, niet... geen broek aan ....wil met blote benen lopen.

sneeuwitje en de kabouters en de boze boze kogin

ikke dromen van sneeuwitje enne kabouters en boze boze kogin!

boze boze kogin is weg hè?
boze boze kogin slaapt.
boze boze kogin is gaan werken.

mooi rokje hè, sneeuwitje heeft ook mooie rokje en kabouter met de dikke poep ook.
heeft de kabouter een dikke poep?
ja doepiemet  dikke poep enne lang rokje.

rit naar de efteling en in de efteling:
sneeuwitje kijken? boze boze kogin ook hèx1000
tot we bij sneeuwitje kwamen...tranen met tuiten!en mijlenver bij de konigin uit de buurt moeten blijven.


oktober 2010:

been kietelt
krabt aan been

Dochterlief over waar eieren vandaan komen:
De kip
toktoktok
poepescheetje eitje inne poep

Dochterlief staat aan haar keukentje hevig in haar pannetjes te roeren.
ik: "Wat ben je aan het koken?"
dochter:"Pandabeer."
september 2010:

 
Fruitsap!
Ja, van appelsientjes en pompelmoes.
Appelmoes!!

POTTER!Dat is een otter
POTTER!

een otter, met een Ooo..Oootter.
Ooo...POTTER!

zomer 2010:
padetti papida (spaghetti met paprika)
tetitutties (teletubbies)

K3!!roept dochterlief wanneer een blonde paardestaart in roze training voorbij jogd.



april 2010:

Onthaalmoeder:"het was weer kusjesdag vandaag! "
Ik:"heb je Klaasje weer heel de dag gekust "
Dochterlief:"Jaaa!!"(glimlach tot achter de oren)
Ik:"Moet Klaasje zich eerst niet komen voorstellen voordat jullie zo beginnen te kussen?"
Dochterlief:"neuh."
Ik:" Doen ze dat tegenwoordig niet meer dan?"
Dochterlief:"neehee!"
Dat is dan 16 maanden...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten